luni, decembrie 08, 2008

Azi e ziua lui, ziua Strechii Chiagului!

Iaca o mai trecut un an si am mai inaintat un pic in varsta, poate in cuget un pic...
Tin minte ca in dimineata aceea, cand m-a trezit tata sa ma duc la scoala (eram in clasa a 2-a) mi-a zis ca am un fratior. Eram uluit, traiam o senzatie noua. M-am dus voios la scoala si am dat vestea suflarii prezente acolo. Iac-asa o aparut Alex in viata mea, intr-o noapte de iarna, frumoasa precum e sufletul sau.
Nu stiu daca intotdeauna am fost fratele mai mare de care a avut el nevoie. De multe ori am gresit, stiu asta dar, in sufletul meu, intotdeauna a fost cel mai frumos cadou pe care parintii mi l-au putut oferi, fratele pe care mi-l doream si pe care il port oriunde in suflet! Alex, fratele meu artistul plastic, fratele meu tobosarul din Ashaena, fratele meu gamer, fratele meu!
La multi ani, Alex, sa fii fericit si sa iti fie calea neteda si frumoasa!




























2 comentarii:

Ioana Sutu spunea...

Pe cuvantul meu ca mi-au dat lacrimile...ai scris foarte frumos.
Sa-ti traiasca fratiorul multi ani fericiti!

Unknown spunea...

Cat de frumos scris... La multi ani