duminică, decembrie 27, 2009

Ganduri la sfarsit de 2009

Am o masa omogena de sentimente care pot capata, in functie de situatie nuante de ura sau iubire. Ceea ce e concret este ca in ultima vreme simt prea putin frumos si foarte mult urat. Parerile mele despre ceea ce e in jurul meu au capatat dimensiuni apoteotice si ma simt a fi locuitorul unui iad constient, un iad ce ma inconjoara. Acest iad este bazat pe indiferenta, pe lipsa constiintei si pe o individualitate exacerbata ca sa nu o numesc egoism prostesc.
Oameni cu mai multe fete roiesc in jurul meu si fiecare incearca sa socializeze nebagand de seama cat de artificial si de fortat se prezinta in ochii mei.
Parcurg aceleasi trasee, vad aceleasi fete, zi de zi, cu mici diferente geografice. Mi-e sila de stereotipiile aduse de "sarbatori". Primate la brat care ies la "plimbarea de craciun" sau aglomereaza barurile, bodegile, birturile (uneori inchiriate) pentru a petrece "clipe de neuitat" cuprinsi fiind de sentimentul de "sarbatoare". Patroni de bodega, extaziati ca vin sarbatorile fiindca isi scot parleala de peste an ranjesc satisfacuti... Progenituri plecate sa colinde turma de oi, nu in spiritul traditiei ci pentru cateva bancnote...
Toata gloata isi planifica sfarsitul de an cu o minutiozitate maxima. Tiganii isi planifica numarul de petarde pe care vor sa le vanda sau eventual sa le arunce ostentativ la picioarele diversilor trecatori.
Eu mi-am planificat singuratatea dar planurile mi-au fost sabotate tot de oamenii din jurul meu. Inca nu sunt hotarat total in sinea mea dar din pacate hotararea mea se bazeaza pe multi factori exteriori si de aceea este asa de alunecoasa. Sa fiu singur? Sa nu fiu singur de anul nou?
Oricum, nu va doresc si nu va urez nimic pentru anul ce vine. Doriti-va si urati-va singuri. Sunteti capabili de asta. Nu asteptati sa va dea altii sugestii despre ce, cum si cand sa va doriti.
Fiti voi insiva, ganditi cu mecanismele propriei constiinte desprinse total de contextul religios si social, fiti buni cu cei care merita, varsati-va ura si pedeapsa asupra celor ce va fac rau!
De fapt sfaturile acestea sunt doar pentru cei cativa oameni ce ma inconjoara. Din miliardele de oameni de pe planeta imi numar apropiatii pe degetele mainilor. Pentru ei sunt cuvintele de mai sus. Restul, marea majoritate, umbriti pamantul degeaba, respirati aerul degeaba, dar macar sunteti buni de ingrasamant.



Niciun comentariu: